Äntligen är det helg

Äntligen är det fredag och jag har klarat den första veckan i skolan efter lovet! Men jag har faktiskt längtat efter helgen. Idag så har det väll varit en vanlig fredag som dom brukar vara och ikväll så blir det träning med 93 orna och i helgen en match med dom och en match med 94 orna så det har blivit mycket den här veckan. Idag i skolan så fick jag en cigg av Adam och jag har verlkligen saknat haha har varit riktigt duktig men idag så var jag väll inte det men ah skitsamma dom andra flickorna va duktiga haha. Men ah mamma och jag skulle åka in till vällingby efter att jag kommit hem från skolan men då är inte hon hemma för hon är på träning ah. VILL VERKLIGEN HA HJÄLP MED MIN BLOGG den är ju jätte ful och allt :( Men ah får lära mig lite men det måste finnas någon som kan det här eller? Men ska leta lite nu 

                                            KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0