Blandat

Hejhej nu har jag precis kommit tillbaka från min träning den gick bra fast jag stuckade tummen då, så tycker lite synd om mig nu haha. Men efter vår träning så skulle p92 träna och det är en kille som jag verkligen tycker är snygg haha. Men ah ska gå och duscha ta fram kläder till imorn och plugga nu ikväll så ska väll gå och göra det. Nu har mamma också åkt till jobbet så det är bara jag och brorsan hemma. Imorn så har jag träning med 93 orna och 92 orna, det ska väll bli roligt men inte lika roligt att det är på en fredag. Men i helgen så ska vi kanske ha en tjejmiddag hemma hos stephanie så det ska bli roligt, men inte ricktigt bestämt men hoppas.
Nä nu ska jag göra mig klar
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0