Brrr

Heej nu sitter jag här eller har suttit här en stund. Jag fryser skit mycket usch kan någon komma och värma mig? Sitter med mina rosa mjukis byxor och min svarta stora UCLA tröja och det är sjukt kallt brrr. Men matchen som vi spela den förlora vi alltid när vi har mött dom så är det vi som vinner med ett mål annars så är det dom som vinner med ett mål. Ah och idag så var det dom, dom gjorde två poäng i sista sekunden när vi ledde och vi foulade och då satt dom ett straff kast så dom vann med ett poäng usch! Men så går det, men vi ligger ju etta i både 93ornas serie och 94ornas så det är bra. Men nu så ska jag egentligen göra en syslöjd grej som ska lämnas in imorn men jag har suttit och snackat med emma i telefon och kollat på youtube klipp på msn haha våran humor asså. Men nu så ska jag ringa upp henne igen la på för att jag skulle skriva haha.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0