Dålig uppdatering

Heej förlåt för att jag inte skrivit något men jag har inte hunnit och jag har bara blivit sjukt trött.

Men nu så har jag precis ätit haha pannkakor mums :P men jag hade träning innan flyttad tid till 18.00. Men innan det så var det bara en lugn dag i skolan ocksen hände det lite skit och jag tycker verkligen synd om dig du vet vem du är, fattar inte ens att man kan vara så omogen och hålla på så mot dig men nu så kommer det säkert fixas. Men efter skolan så gick jag hem sen ringde frida och natta så då bestämde vi att vi skulle göra något sen ringde jag sega emma ;) som kom och möte mig. Vi stack ner till åkermyntan och mötte frida och natta, sen hanlade vi lite saker sen satt vi på mitt rum tills jag behövde åka till träningen.

Igår efter skolan så åkte jag in och träffade frida och natali hos nattas mamma sen så stack vi upp till vällingby och gick på deras kyrka sen kollade vi på killar i vällinby hallen haha ;) sen efter att jag kom hem så la jag mig prick nio det va verkligen jätte skönt.
(Haha åjuste i tisdags när jag skrev ett inlägg från skolan vi slutade efter det kan inte schemat så bra haha)
Men nu så ska det bli lite plugg sen blir det sängen
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0