Dm match

VI VANN
Heejhej nu har jag precis kommit hem från en dm match (skollaget) och vi vann så då kommer vi spela fler matcher senare. Men gud vad jag blev irre på dom, jag har ett riv märke som bara blödde under matchen som någon hade gjort sen hängde dom bara i mina armar ocksen har jag stuckat tummen igen och nu är den stor som en kyckling klubba och det dunkar bara i den. Men jag fattar inte jag har stuckat den skit många gånger nu, kmr jag alltid att ha lätt att stucka den eftersom att det hänt så många gånger? Jag började idag kl 08.10 sen hade jag två so lektioner och en mentorstid sen va det match i rissne skolan så vi fick skjuts dit av tessans mamma. Men nu så är  jag trött och jag har ingen ´träning ikväll skönt så jag ska gå upp och kolla på tv sen plugga lite.

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0