Förstår inget

Jag fattar verkligen ingenting utav photoshop, jag ger snart upp har typ suttit med det i en timme och jag får verkligen panik! Pappa får lära sig ocksen får han lära mig haha, så brukar det gå till!

Men nu år kvällens planer klara, jag har bestämt att jag ska vara med Frida och Natta så det ska blir roligt. Jag tror att vi skulle vara hemma hos mig så det ska bli roligt! Ikväll så är inte min brorsa hemma han ska vara hos några kompisar så då blir det mamma och pappa hemma. Kan kanske fråga om dom inte kan gå på resturang eller något, så blir det bara vi hemma! Men det kommer dom nog aldrig gå med på men man kan försöka.  Hur ser eran kväll ut då? är det någon som kanske vill komma? Neej nu så ska jag fortsätta med bilderna!
KYSS

          Såhär konstiga blir bilderna som jag försöker fixa haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin fin blogg du hade :D

2009-03-14 @ 18:48:50
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0