Fredag, Lördag

Heej nu i helgen så har jag verkligen inte hunnit att blogga, förlåt för det! Men jag måste verkligen sköta det här mycket bättre!

Men i fredags så hade jag träning i vällingby vid sju sen vid halv nio så kom frida, natta,emma och felipe (fridas kille) till träningen. Pinsamt haha. Men sen så gick jag och bytte om, sen drog vi upp till vällingby och skulle köpa lite gott sen stack vi hem till mig och typ kollade på tv och snackade, skrattade och hade det jätte roligt. Sen så drog dom vid tolv och halv ett sen gick jag och la mig.

Sen igår så vaknade jag typ en timme innan match så då blev det stressigt och allt, i bilen så mådde jag illa och medans så skulle jag försöka äta för jag hann inte det hemma. Men fick inte i mig något och matchen gick sjukt dåligt för mig! Jag sträckte mitt lår och typ sträckte min höft för att det va en tjej som hoppade in i mig på sidan. Men vi vann så det är bra!Men ah efter matchen så kan man säga att jag hade ont! Men sen så åkte vi till ÖB för mamma skulle köpa tvättmedel och sånt. Sen va det nästa match i blackebergs hallen med 93orna och den vann vi också. Och jag luktade tigerbalsam.
Hahaha åjuste efter den första matchen imorse så gick mamma på trottoaren och helt plötsligt så snubblade hon, hon ba ooj sen så gick hon typ normalt sen precis efter att hon hade snubblat så slutar trottoar kanten så hon ramlade helt rakt lång och hon tog inte imot sig elr något. Så låg hon där på marken och bara skratta haha typiskt henne.
Igår kväll så hände det inget speciellt jag badade sjukt länge och rakade benen, gjorde ansiktsmask, hårinpackning och bara chillade. Sen somnade jag bredvid pappa i soffan när han kollade på någon film. Det var min kväll.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0