GO FRIDA hahaaha

Heej hej asså förlåt för alla tråkiga inlägg och allt och jag som skulle berätta om min helg, men gör det i det här inlägget nu.
Idag iallafall så va det en bra dag facktiskt, men jag fick inte godkännt på so provet som jag verkligen trodde att jag skulle få. Men jag fick 90/100 på ett oförberett svenska prov det är väll bra och frida fick bäst i hela klassen, det är ju jätte bra frida GO FRIDA haha. Men idag så hade vi no prov på sex och samlevnad kan inte säga att det gick jätte bra hade nästan inte pluggat elr något och jag som skulle få mvg haha. Men ah efter skolan så åkte vi in till vällingby och letade efter prao igen vi var där igår också och då skulle vi kanske få prao på sats men det blev inget. Men vi gav iallafall ut nummret och det till ztatus, hoppas på där då. Sen åt vi på donken, sen efter det så åkte emma till sin ridning och då va det jag, natta och frida kvar steffi hade redan åkt och då stannade vi kvar. Köpte ett läppstift och lite småsaker och jag hittade världens snyggaste kjol som mamma sa att hon kunde köpa tack mamma. Men va med på fridas och nattas komfermation elr vad det stavas haha. Men jag va påväg att kissa på mig när jag satt där och så ställde alla sig upp och sjöng och allt haaha men det va roligt. Just nu så sitter jag och bråkar med en tjej som jag kände förrut vet inte ricktigt vad hon vill, mötte henne i vällingby för några dagar sen och nu så bråkar hon med mig och skit.

Men i lördags så var det verkligen en jätte rolig dag! Vi åkte in till vällingby och tjock handla sen stack vi hem till mig, och va där sen så hade vi det jätte roligt hahaha sen lite senare så kom steffi. Haha emma och natta stack iväg en snabbis dom skulle gå ner till preem och skulle handla mer dricka och då hände det lite grejer haaha kan bara säga att emma fick ett stort blåmärke på rumpan. Men ah den kvällen va verkligen rolig kan inte berätta allt här i bloggen för vet inte vilka som läser den! Men ah kan bara säga att det inte va roligt att städa sen efter usch.

Men nä nu så ska jag gå och lägga mig Natti natti
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0