Halvstudiedag

Nu har jag precis kommit hem från skolan och idag så hade vi halvstudiedag så hade bara tre lektioner. På so lektionen så kollade vi på en jätte tråkig film i typ 15 min sen läste vi, hade matte och där hade jag och emma vikarie så vi satt och snacka sen sista lektionen va spanska och där kolla vi på någon film som jag verkligen inte fattar något utav! Men ah sen så åkte frida och steffi hem, frida skulle träffa felipe så då var det bara jag, emma och natta kvar. Jag hade skol matchen idag pch den gick bra, vi vann den så det va roligt. Om två timmar ungefär så har jag träning och jag är verkligen jätte trött men ska gå på den ändå. Åjuste emma har min ipod får säga att hon får ta med den till skolan imorn, men nu har jag typ inget att skriva så nu drar jag
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0