Måndag

Tjena alla gummor och gubbar nu har jag nästan precis kommit hem från träningen ska snart iväg och duscha. Idag så har det varit en ganska okej dag, gick ganska fort. Efter skolan så följde jag med emma som skulle köpa en kräm som hon hade gått runt och sagt sen när vi är där så köper hon brun utan sol haha. Hon sa att hon inte ville säga för då skulle inte jag förlja med och det har hon rätt i haha. Men sen efter det så skyndade vi hem vi tog tunnelbanan till hässelby strand och sen stog vi och vänta på bussen där. Då kommer det en full gubbe och går runt och säger fuck you till typ alla och går runt och mumlar och jag och emma blir så klart rädda så emma sätter sig emellan två personer på bänken och jag får stå upp med ryggen imot och bara höra varje gång han gick förbi. Usch höll verkligen på att pinka på mig och emma sitter bara och skrattar medans jag är jätte rädd ah haha. Men nu så ska jag duscha
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0