Min chill dag

Heej idag så har jag verkligen inte gjort något och igår kväll skulle jag vara med tjejerna men jag orkade verkligen inte det. Så jag åkte in till v-by och fick mitt sminka jag skyndade hem och sen till träningen och det va typ värsta snöstormen haha. Men efter träningen så kom jag hem och duschade sen somnade jag på soffan och vaknade utav att mamma skulle skämta med mig så då blev jag lite sur och somna i mitt rum. Men idag så gick man upp vid halv nio så ingen sovmorgon sen så åkte jag till min match i värmdö som vi vann. Men jag har verkligen inte gjort något idag har bara tagit det lugnt och kollat på tv skulle ha åkt till stan idag men hade ju match och det va inget viddare väder. Men ska gå nu och hjälpa mamma och pappa.
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0