Min helg

Nu ska jag berätta min helg för ser att jag inte skrev något om den så skriver ner lite snabbt vad som hände i helgen.

I lördags så kom natta och emma hem till mig sen drog vi ut, vi gjorde verkligen inget speciellt vi gick runt och snackade och ringde olika personer. Vi hamnade ute i någon skog och ingen av oss kände igen oss haha. Men sen så drog emma hem vid halv 11 och då stack jag och natta hem till mig. Vi satt typ och tråkade vid tvn båda va verkligen jätte trötta sen vid 12 så gick vi och åt sen kollade vi mer på tv sen somnade vi haha. Men igår så åt vi frukost verkligen sent vid typ halv 2 och jag skulle på hus visning kl 2, men han inte göra mig klar så mamma och pappa stack utan mig så jag ringde emma så åkte vi in till v-by. Köpte lite kläder och sånt som jag behöver. Sen åkte vi till emma och skulle färga hennes hår och plugga men det blev inget plugg utan bara färgning, och jag stog och platta håret haha. Men ah det är min jätte spännande helg NOT. Satt också och plugga hela kvällen igår och tvättade faktiskt kläder jag va jätte duktig =)
KYSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de va ju du som skulle hem halv 11

2009-03-31 @ 18:57:16
Postat av: Anonym

haha ah men du med ;)

2009-03-31 @ 21:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0