Prao fixat

Heej nu har jag precis kommit hem från dagiset som jag gick på när jag va liten, jo det är så att jag och emma fått prao där. Vi fick en dag till att fixa prao den skulle ju vara inlämnad idag men ska lämna in den imorn nu, så det är bra. Men jag gick hem från skolan tidigare idag eftersom att jag hade ont i magen, sen när jag kom hem så gick jag och mammsen och snackade med dagiset. Sen åkte vi upp till skolan och jag hämtade mitt papper sen så gick jag och emma till dagiset och fick pappret på skrivet så det är bra. Men Emma har typ fobi för barn haha. Men jag ska bara praoa en vecka för jag åker skidor i en vecka och emma praoar en vecka på dagiset också. Men nu säger mamma att jag ska plugga och det ska jag väll sätta igång att göra.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0