Saknar och måste ha

Jag saknar verkligen min dust it den va verkligen jätte bra, den gjorde så att man verkligen fick volym i håret och det stannade som man hade. Den är verkligen bra och jag rekomenderar den verkligen! Den funkar både på tjockt, långt, kort och tunnt hår. Men jag gillar verkligen den för jag har så tjockt och långt hår nu och när jag har i det i mitt hår på morgónen så håller det verkligen hela dagen. Jag har typ varit utan den jätte länge så jag saknar verkligen den och jag har inga pengar just nu så kan inte köpa någon. Men den kostar ungefär 149 kr st och den finns att köpa på olika frisörer. Jag köpte den på en affär i vällingby på Kfem på över våningen och då kostade den ungefär 149 kr om jag kommer ihåg rätt. Jag måste verkligen ha en ny för mitt hår förstörs vekligen och blir platt jätte snabbt nu `suck´  Man använder den på torrt hår och den är bäst om man precis har duschat håret enligt mig men det är väll olika för alla personer, men tycker att det blir fräschare då. Om man har i för mycket så blir det verkligen äckligt så ta bara mellan så blir det verkligen bra!
 Den är verkligen värd att testa!!
                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0