Skönt

Så nu har jag precis kommit från duschen haha och då tänker ni att jag duschat i typ två timmar men nej det har jag inte. Jag badade haha det va jätte skönt gjorde hårinpackning, ansiktsmask och rakade benen. Det va verkligen skönt ocksen när jag kommer ut från badrummet så har mamma köpt strumpor och jätte fina spetstrosor till mig tack ska väl ringa till mamma och säga tack hon är på jobbet nu. Men ah nu sitter jag här med mina tofflor och rosa siden pyjamas byxor haha skit snyggt. Nu så går bloggen bättre och bättre, alla ni läsare får kommentera och skriva eran blogg så att jag kan kicka på eran också. Men ne nu så ska jag gå och kolla på tv eller kanske börja och läsa en bok haha brukar aldrig läsa om jag inte har åkt någonstans eller om det är något med skolan. Men när jag va mindre så läste jag hela tiden haha KYSS

  Hahaha vad konstigt det ser ut, men skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0