Studiedag idag

Heej nu sitter jag och snackar med emma i telen.

Dagen har verkligen varit lyckad, det va verkligen roligt. Imorse så ringde jossan vid sju och skulle ha tillbaka sitt buss kort och det fick hon sen gjorde jag mig klar och allt sen så stack jag och emma med bussen till nattas  mamma. där mötte vi frida och natta sen stack vi in till aspudden. Vi träffade felipe (fridas kille) och jackie. Vi gick runt och snackade också sen så åkte vi in till centralen tror jag och åt på mc donalds ´haha sen stack vi in till aspudden igen sen så åt vi där inne haha värsta tjockisarna. ´Sen hade jag bråttom hem till träningen. Ah har varit på träningen och den gick bra och nu så ska jag snack klart med emma och kolla på desperate housewives som redan har börjat.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0