Suck

Hej alla läsare nu har jag precis kommit hem från affären följde med mamma och handla på lilla åkis efter skolan.
Den här dagen i skolan har väll varit precis som alla andra dagar har typ inte hänt något speciellt, fick tillbaka provet från no (sex och samlevnad) och jag fick G tycker att det är bra eftersom att jag inte pluggat hade bara gjort klart frågorna dagen innan och sen kunde jag resten. Men jag och stephanie ska göra omprov så att man kanske kan få högre än bara G. Sen fick jag tillbaka svenska novellen och där fick jag bara G och jag trodde verkligen på att jag skulle få högre men nej nej såklart att man inte ska få det! Jag hoppades verkligen på att jag skulle få Vg iallafall.  `suck´.
Men idag så har jag ingen träning ganska skönt. Tänkte ladda upp lite bilder på mig och Emma när vi är sjukt små haha om jag hittar några får se, det får bli en överraskning så kolla in då och då och kolla om det kommit in några bilder. Men ska gå och hjälpa mamma lite nu vi ses
KYSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

läser du mogis.se eller kenzas.se blogg?

2009-03-11 @ 17:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0