Usch

Nu har jag tråkig no lektion med våran jätte dumma lärare gillar verkligen inte han och det här tangent bordet är jätte segt får panik på det här just nu! Jag vet inte ens vad man ska göra på lektionen, nu sitter alla vi bloggare på samma rad i datasalen och bloggar haha. Innan den här lektionen så hade vi idrott och då blev det pingis för oss flickor. Läxförhöret imorse gick verkligen jätte bra fick ett fel och det är verkligen bra, tycker iallafall jag!  Men sen har jag bara svenska, lunch och engelska kvar sen slutar jag skönt. Men nu så ska jag sätta igång att göra det jag ska innan leif kommer och ser vad jag gör hihi. Stephanie hälsar alla läsare
KYSS

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0