Vänner enda sen blöjan haha

Heej nu har man kommit hem från skolan och det va inte så roligt att gå upp imorse mådde illa men gick ändå. Men ah dagen gick ganska snabbt kom typ fem min försent imorse men det va typ det enda och idag så va det första gången jag och frida hade lektion med den nya engelskan och jag verkligen hatar det! För frida gick det väll bra hon har den läraren i tyska också men hon är helt ny för mig och klassen men det är den också för frida. Men ah jag fattade verkligen ingenting och vågade inte fråga någon medans frida satt på andra sidan och typ frågade alla haha. Men efter lektionen så kändes det som att barbro (läraren) blev sur på mig för att jag inte fatta (snällt), hon blev typ irre på mig haha. Men dagen slutade med ett bråk mellan mig och bvän, vi stog och lackade på varandra och skrek på varandra i korridoren och allt sen kom Adam fram och stog bara och stirra sen ba Snälla flickor ni har varit bästa vänner ända sen blöjan så bli vänner nu haha. Men vi är vänner nu kanske bra att skrika av oss ibland haha. Älskar dig bästavän <33 Men kommer bli lite pinsamt att komma tillbaka imorn när alla stog och lyssna på typ från klassen haha.
Men nu så ska jag nog göra något haha vet inte vad men ikväll så blir det träning ocksen styrka på det usch. Åjuste idag så hade jag verkligen inget smink haha kanske ska börja med det? sen hade jag mjukis myxor så jag såg ut som en luffare.
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0