Vild dag

Nu är det äntligen fredag, wiiihoo har verkligen längtat. Ska bli skönt med helg och jag är på super humör.

Nu har jag precis kommit hem från skolan och det har verkligen hänt mycket idag haha. Lektionerna har gått bra och vi har fått två nya tjejer i klassen. Typ Emma och Amanda hette dom. Men iallafall dagen har verkligen varit vild ah det beskriver verkligen dagen haha. Efter lunchen så satt vi tjejer uppe i korridoren sen kommer da da daaa Henrik och börjar hålla på skit mycket. Han tar tag i mina fötter och släppar runt mig sen håller han på och ska släppa iväg frida,natta och emma också men det slutade med att emma och frida släppade ner han för trappen haha. Men så klockrent henrik tog cola flaskan och sa att han skulle hälla den över emma, då smäller hon till den så att nästan allt bara flyger ner på henrik så han fick bruna cola fläckar över hela sig + att golvet blev helt kladdigt utanför vårat skåp haha. Frida och jag hade engelska, då kollade vi pp filmen och då hände det lite läskiga saker sen ser jag frida sitta på andra sidan och sitter med en bok framför ansiktet haha du är så söt. Sen när vi kommer ut från lektionen så har henrik förstört nattas väska FY PÅ DIG, så då står vi och skäller på honom och han ska köpa en ny åt dig och puder, läppstift till mig för sina tulpan pengar haha. Men nu så ska jag ringa mamma och kolla var hon är.
KYSS

 Göölungarna <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0